Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Михалків С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Погребняк А. В. Теоретичне обґрунтування методів оцінювання вібрацій підшипникових вузлів на основі стохастичного підходу [Електронний ресурс] / А. В. Погребняк, С. В. Михалків, А. В. Євтушенко // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета. - 2017. - Вып. 78. - С. 130-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2017_78_28
| 2. |
Погребняк А. В. Застосування вейвлет-аналізу для цілей вібродіагностування підшипникових вузлів [Електронний ресурс] / А. В. Погребняк, С. В. Михалків, А. В. Євтушенко // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета. - 2017. - Вып. 78. - С. 137-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2017_78_29 Стисло надано опис особливостей використання алгоритму безперервного вейвлет-перетворення. Розроблено модель технології вібродіагностування підшипників кочення.
| 3. |
Михалків С. В. Виділення бічних смуг на спектрах потужності вібрації тягових редукторів електропоїздів [Електронний ресурс] / С. В. Михалків, В. І. Бульба, А. М. Ходаківський // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2018. - Вип. 179. - С. 26-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2018_179_5
| 4. |
Михалків С. Застосування спектрального ексцесу для вібродіагностування тягового редуктора електропоїзда [Електронний ресурс] / С. Михалків, А. Фалендиш, В. Бульба, А. Ходаківський // Технічні науки та технології. - 2019. - № 1. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tnt_2019_1_9 Установлено, що запровадження дієвих вібродіагностичних заходів із вчасного виявлення відмов вузлів тягової зубчастої передачі електропоїздів є актуальним завданням. Вібродіагностування механічних вузлів електропоїздів вважається ефективною процедурою, яка здатна виділяти імпульсні складові, які періодично повторюються відповідно до обертання пошкоджених частин зубчастого зачеплення або підшипників. Основною проблемою є розробка ефективних методів з усунення завад і встановлення ознак технічного стану підшипників кочення й редукторів. Останніми роками розрахунок величини ексцесу посів провідне місце у виділенні слабких періодичних імпульсів, однак нечіткі рекомендації з підвищення точності цих розрахунків потребували удосконалення, що спричинило появу методу спектрального ексцесу, заснованого на залученні фільтрів для відновлення сигналів, що носять випадковий характер і заповнені високим рівнем адитивного стаціонарного шуму. Недостатньо досліджено виявлення підшипникової складової вібрації і вплив на неї редукторної складової у високочастотному діапазоні. Мета статті - визначення інформативної частотної смуги збудження підшипникової вібрації за допомогою методу спектрального ексцесу. Виклад основного матеріалу. За допомогою спектрального ексцесу обирається найкраща ширина вікна процедури віконного перетворення Фур'є, що дозволяє виявити найбільший рівень спектрального ексцесу й відшукати відповідний частотний діапазон. Висновки: завдяки фільтру Вінера вдалося виявити широкосмугові структури вібрації тягової зубчатої передачі електропоїзда й зафіксувати частотну смугу з добре вираженою резонансною складовою підшипникової вібрації.Установлено, що запровадження дієвих вібродіагностичних заходів із вчасного виявлення відмов вузлів тягової зубчастої передачі електропоїздів є актуальним завданням. Вібродіагностування механічних вузлів електропоїздів вважається ефективною процедурою, яка здатна виділяти імпульсні складові, які періодично повторюються відповідно до обертання пошкоджених частин зубчастого зачеплення або підшипників. Основною проблемою є розробка ефективних методів з усунення завад і встановлення ознак технічного стану підшипників кочення й редукторів. Останніми роками розрахунок величини ексцесу посів провідне місце у виділенні слабких періодичних імпульсів, однак нечіткі рекомендації з підвищення точності цих розрахунків потребували удосконалення, що спричинило появу методу спектрального ексцесу, заснованого на залученні фільтрів для відновлення сигналів, що носять випадковий характер і заповнені високим рівнем адитивного стаціонарного шуму. Недостатньо досліджено виявлення підшипникової складової вібрації і вплив на неї редукторної складової у високочастотному діапазоні. Мета статті - визначення інформативної частотної смуги збудження підшипникової вібрації за допомогою методу спектрального ексцесу. Виклад основного матеріалу. За допомогою спектрального ексцесу обирається найкраща ширина вікна процедури віконного перетворення Фур'є, що дозволяє виявити найбільший рівень спектрального ексцесу й відшукати відповідний частотний діапазон. Висновки: завдяки фільтру Вінера вдалося виявити широкосмугові структури вібрації тягової зубчатої передачі електропоїзда й зафіксувати частотну смугу з добре вираженою резонансною складовою підшипникової вібрації.
| 5. |
Пузир В. Г. Обчислення частотних смуг вібрації підшипників тягового редуктора електропоїзда кратномасштабним аналізом [Електронний ресурс] / В. Г. Пузир, С. В. Михалків, А. М. Ходаківський, В. І Бульба // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2019. - Вип. 185. - С. 32-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2019_185_6
| 6. |
Бульба В. І. Моделювання пошкоджень елементів підшипників кочення тягового редуктора електропоїздів [Електронний ресурс] / В. І. Бульба, С. В. Михалків // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. - 2019. - № 5. - С. 296-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_tekh_2019_5_51
| 7. |
Михалків С. В. Прогнозування технічного стану тягових редукторів електропоїздів дискретними стохастичними моделями [Електронний ресурс] / С. В. Михалків, В. І. Бульба // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2019. - Вип. 188. - С. 23-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2019_188_5
|
|
|