Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Михалків С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Погребняк А. В. 
Теоретичне обґрунтування методів оцінювання вібрацій підшипникових вузлів на основі стохастичного підходу [Електронний ресурс] / А. В. Погребняк, С. В. Михалків, А. В. Євтушенко // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета. - 2017. - Вып. 78. - С. 130-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2017_78_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 343.068 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Погребняк А. В. 
Застосування вейвлет-аналізу для цілей вібродіагностування підшипникових вузлів [Електронний ресурс] / А. В. Погребняк, С. В. Михалків, А. В. Євтушенко // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета. - 2017. - Вып. 78. - С. 137-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2017_78_29
Стисло надано опис особливостей використання алгоритму безперервного вейвлет-перетворення. Розроблено модель технології вібродіагностування підшипників кочення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 433.521 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Михалків С. В. 
Виділення бічних смуг на спектрах потужності вібрації тягових редукторів електропоїздів [Електронний ресурс] / С. В. Михалків, В. І. Бульба, А. М. Ходаківський // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2018. - Вип. 179. - С. 26-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2018_179_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.515 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Михалків С. 
Застосування спектрального ексцесу для вібродіагностування тягового редуктора електропоїзда [Електронний ресурс] / С. Михалків, А. Фалендиш, В. Бульба, А. Ходаківський // Технічні науки та технології. - 2019. - № 1. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tnt_2019_1_9
Установлено, що запровадження дієвих вібродіагностичних заходів із вчасного виявлення відмов вузлів тягової зубчастої передачі електропоїздів є актуальним завданням. Вібродіагностування механічних вузлів електропоїздів вважається ефективною процедурою, яка здатна виділяти імпульсні складові, які періодично повторюються відповідно до обертання пошкоджених частин зубчастого зачеплення або підшипників. Основною проблемою є розробка ефективних методів з усунення завад і встановлення ознак технічного стану підшипників кочення й редукторів. Останніми роками розрахунок величини ексцесу посів провідне місце у виділенні слабких періодичних імпульсів, однак нечіткі рекомендації з підвищення точності цих розрахунків потребували удосконалення, що спричинило появу методу спектрального ексцесу, заснованого на залученні фільтрів для відновлення сигналів, що носять випадковий характер і заповнені високим рівнем адитивного стаціонарного шуму. Недостатньо досліджено виявлення підшипникової складової вібрації і вплив на неї редукторної складової у високочастотному діапазоні. Мета статті - визначення інформативної частотної смуги збудження підшипникової вібрації за допомогою методу спектрального ексцесу. Виклад основного матеріалу. За допомогою спектрального ексцесу обирається найкраща ширина вікна процедури віконного перетворення Фур'є, що дозволяє виявити найбільший рівень спектрального ексцесу й відшукати відповідний частотний діапазон. Висновки: завдяки фільтру Вінера вдалося виявити широкосмугові структури вібрації тягової зубчатої передачі електропоїзда й зафіксувати частотну смугу з добре вираженою резонансною складовою підшипникової вібрації.Установлено, що запровадження дієвих вібродіагностичних заходів із вчасного виявлення відмов вузлів тягової зубчастої передачі електропоїздів є актуальним завданням. Вібродіагностування механічних вузлів електропоїздів вважається ефективною процедурою, яка здатна виділяти імпульсні складові, які періодично повторюються відповідно до обертання пошкоджених частин зубчастого зачеплення або підшипників. Основною проблемою є розробка ефективних методів з усунення завад і встановлення ознак технічного стану підшипників кочення й редукторів. Останніми роками розрахунок величини ексцесу посів провідне місце у виділенні слабких періодичних імпульсів, однак нечіткі рекомендації з підвищення точності цих розрахунків потребували удосконалення, що спричинило появу методу спектрального ексцесу, заснованого на залученні фільтрів для відновлення сигналів, що носять випадковий характер і заповнені високим рівнем адитивного стаціонарного шуму. Недостатньо досліджено виявлення підшипникової складової вібрації і вплив на неї редукторної складової у високочастотному діапазоні. Мета статті - визначення інформативної частотної смуги збудження підшипникової вібрації за допомогою методу спектрального ексцесу. Виклад основного матеріалу. За допомогою спектрального ексцесу обирається найкраща ширина вікна процедури віконного перетворення Фур'є, що дозволяє виявити найбільший рівень спектрального ексцесу й відшукати відповідний частотний діапазон. Висновки: завдяки фільтру Вінера вдалося виявити широкосмугові структури вібрації тягової зубчатої передачі електропоїзда й зафіксувати частотну смугу з добре вираженою резонансною складовою підшипникової вібрації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 585.017 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Пузир В. Г. 
Обчислення частотних смуг вібрації підшипників тягового редуктора електропоїзда кратномасштабним аналізом [Електронний ресурс] / В. Г. Пузир, С. В. Михалків, А. М. Ходаківський, В. І Бульба // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2019. - Вип. 185. - С. 32-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2019_185_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 865.029 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Бульба В. І. 
Моделювання пошкоджень елементів підшипників кочення тягового редуктора електропоїздів [Електронний ресурс] / В. І. Бульба, С. В. Михалків // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. - 2019. - № 5. - С. 296-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_tekh_2019_5_51
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.143 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Михалків С. В. 
Прогнозування технічного стану тягових редукторів електропоїздів дискретними стохастичними моделями [Електронний ресурс] / С. В. Михалків, В. І. Бульба // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2019. - Вип. 188. - С. 23-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2019_188_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 641.22 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського